Duomenų bazė
Archyve
Jūsų IP yra:
Pirmas

Birželio 20 d. mūsų mokyklos dešimtokams buvo įteikti Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimai (iš 10 juos gavo 9 mokiniai). Šventinę nuotaiką grodama saksofonu sukūrė mūsų viešnia iš Smalininkų Akvilė Bialoglovytė. Direktorė Irena Oičenkienė, prieš įteikdama pažymėjimus, priminė, kad savo gyvenimo laimę susikuriam patys ir kad įgytas išsilavinimas ją tikrai padės "prisikviesti", tik reikia turėti tikslą ir jo valingai siekti. Dešimtokui Aivarui Strikui kartu su Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimu buvo įteikta ir mokyklos Padėka už gerą mokymąsi, norą ir siekį tobulėti. Klasės auklėtoja Elytė Vizbarienė, susirinkę artimieji, draugai pasveikino mūsų dešimtokus: Gintarę, Ritą, Egidijų, Aivarą, Ernestą, Zigmantą, Kęstutį ir Ramūną.

Linkime visiems mūsų dešimtokams ir toliau siekti išsilavinimo, po poros metų gauti brandos atestatus, pasirinkti širdžiai mielą profesiją ir sėkmingai įgyvendinti savo tikslus!

alt  alt

alt alt

Visiems linksmų, turiningų, saugių atostogų...

...lauksime Jūsų visų Rugsėjo 1- ąją

Mūsų mokyklos jaunieji miško bičiuliai mokslo metus užbaigė kartu su kitų mokyklų būrelių nariais, jų vadovais ir globėjais keliaudami po Aukštaitiją. Pirmiausia mūsų autobusas pasuko Kėdainių link. Aplankėme Skinderiškio dendrologinį parką, pagal vertę prilygstantį botanikos sodams. Toje puikioje vietovėje susipažinome su sumedėjusių augalų pasauliu ir nuostabiomis vietomis poilsiui. Kelionę tęsėme Kėdainių medelyne. Sužinojome apie ąžuolų dauginimą, skiepijimą, daigų auginimą. Pažintį su ąžuolynų veisimu plėtojome Dotnuvos girininkijoje. Apžiūrėjome ir palyginome ąžuolo kultūrų bandomuosius ir vyresnius želdinius. Pakeliui į Dotnuvą stabtelėjome Lietuvos geografiniame viduryje, Ruoščių kaime. Reikėjo paskubėti, nes mūsų jau laukė Krekenavos regioninio parko lankytojų centras. Centro darbuotojos Linos pasakojimas ir virtuali medžiaga mums padėjo susipažinti su šio parko gamtos ir kultūros vertybėmis. Savo akimis Nevėžio slėnių kraštovaizdį pamatėme užlipę į neseniai atidarytą 30 metrų aukščio apžvalgos bokštą. Vakarop mus pasitiko Kupiškio JMB koordinatorius Virginijus ir palydėjo į Šimonių girioje esančią Papučkynės poilsiavietę. Nustebome pamatę palapinių miestelį, pasirodo, čia poilsiauja Kupiškio urėdijos jaunieji miško bičiuliai. Sutikome draugų, smagiai leidome vakarą prie laužo, žaidėme tinklinį, vakarieniavome, atrodo, nebaisus buvo ir mašalų antpuolis... Antroji diena prasidėjo Kupiškio P.Matuliono muziejuje, aplankėme respublikinę JMB būstinę, pasidžiaugėme radę čia eksponuojamas savo nuotraukas, siųstas konkursui “Miško įdomybės”. Kupiškio marios yra trečios pagal dydį Lietuvoje, tai gražus ir sutvarkytas kampelis, kuriame negalėjome praleisti daugiau laiko, nes užklupo smarkokas lietus. Keliaudami namų link aplankėme Lino muziejų, prisiminėme lino kelią.

Už suteiktą galimybę pailsėti, plėsti akiratį, kuo daugiau pažinti, pabendrauti esame dėkingi ir tariame nuoširdų ačiū Jurbarko miškų urėdijos urėdui F. Bakiui, darbų koordinatorei, ekskursijos organizatorei ir vadovei D. Mačiežienei (informacija mokytojos K.Budriuvienės, nuotraukos P.Basčio).

alt  alt

alt   alt

Darželyje įvyko tradicinė sporto šventė "Sportuoju aš ir visa mano šeima". Skambant nuotaikingai kapitono Flinto "Piratų mankštai", gausiai susirinkusios mamytės kartu su savo vaikučiais ir auklėtojomis pasimankštino, apibėgo krosiuką apie darželio teritoriją, išbandė rankos taiklumą metant kamuolį į krepšį, ėjo gimnastikos buomu, dalyvavo įvairiose estafetėse. Šventę užbaigė azartiškas virvės traukimas ir linksmą šurmulį sukėlęs saldainių "lietus". Renginys suteikė ne tik daug teigiamų emocijų, bet ir galimybę tėveliams pamatyti, kaip sportuoja jų vaikučiai kiekvieną dieną, kokius įgūdžius yra įvaldę, kokias sporto priemones naudoja. Džiaugiamės pabuvę visi kartu ir dar labiau susidraugavę (informacija ir nuotraukos B.Kuklierienės).

alt alt

Gegužės 30 d. mūsų mokykloje nuskambėjo paskutinis šių mokslo metų skambutis pradinukams ir penktokams, o vyriausiems mūsų mokyklos mokiniams, dešimtokams, paskutinis skambutis nuskambėjo pakviesdamas į iškilmingą šventę mokykloje. Į spalvotais drugeliais, nevystančiais gėlių žiedais ir mokyklos Gimtadienio medžiais išpuoštą salę nedrąsius dešimtokus už rankų atvedė pirmokėliai. Buvo įteiktos padėkos pradinukams, penktokams ir, žinoma, dešimtokams už gerą mokymąsi, aktyvią veiklą ir kitokį indėlį į  turiningą mokyklos gyvenimą. Skambėjo sveikinimai, linkėjimai ir dainos. Visus sužavėjo dešimtokų ir jų draugų sušoktas valsas. Renginį puikiai vedė Deimantė ir Viltė. O pačios gražiausios šventės akimirkos išliks nuotraukose ir mūsų atmintyje (informacija pavaduotojos ugdymui R.Augustienės, nuotraukos A.Sinkaus).